MIKINA QUIKSILVER OCEAN VIEW CRE0/GRPLEA

Kód: 3616751318508 3616751318492 3616751318522 Zvolte variantu
Novinka
Neohodnoceno
2 250 Kč 1 859,50 Kč bez DPH
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

MIKINA QUIKSILVER OCEAN VIEW CRE0/GRPLEA

  • Technologie WarmFlight® pro udržení tepla a vynikající prodyšnost

  • Vyrobeno z recyklovaných polyesterových vláken z plastových lahví

  • Materiál: Jednostranně kartáčovaný fleece

  • Recyklovaný polyester, 230 g/m²

  • Střih: Běžný střih

  • Kapsy: Klokaní kapsa a skrytá náprsní kapsa na zip

  • Ostatní: Strečové lemování na manžetách a lemu

Složení: 

  • 100% recyklovaný polyester

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské
Záruka: 2 roky
EAN: Zvolte variantu

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.