KRAŤASY QUIKSILVER CRUCIAL BATTLE CQY6

Kód: 3613378635940 3613378635964 Zvolte variantu
Akce
Neohodnoceno
Značka: Quiksilver
1 550 Kč –20 %
eqyws03456 quiksilver,w gpb6 frt1
1 550 Kč –20 % 1 239 Kč 1 023,97 Kč bez DPH
Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Podrobnosti a funkce
Crucial Battle 21" - Cargo šortky pro muže
Styl EQYWS03456 Kód barvy gpb6
Model je 180cm/5'11" vysoký a na fotografii má na sobě velikost 32".

Funkce

Látka: Maskáčová bavlněná keprová tkanina [248 g/m2]
Střih: Klasický rovný střih se zúženými nohavicemi
Vnější šev: 21" vnější šev, dlouhá délka
Pas: Pevný pas se zapínáním na zip a knoflík
Přední boční kapsa
Dvojité prošívané zadní kapsy s klopou
Boční cargo kapsy
Malá kapsa na levé boční kapse
Praní: Enzymové praní na tkanině
Uvnitř kapes pruhovaná balněná látka
Quiksilver potisk na zadní nohavici nad kapsou
Složení 100% Bavlna

Doplňkové parametry

Kategorie: Oblečení
Záruka: 2 roky
Pohlaví: Pánské

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.