KOSILE QUIKSILVER DNA FLANNEL KVJ1

Kód: 3616750236452 3616750236476 Zvolte variantu
Akce
Neohodnoceno
1 890 Kč –20 %
AQYWT03375 KVJ1 OM FB 49d86066 e6b2 468f 9336 22b3af62281a
1 890 Kč –20 % 1 499 Kč 1 238,84 Kč bez DPH
Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Materiál:100% Bavlna

Flanelová košile DNA od značky Quiksilver je základním kouskm vašeho šatníku, který kombinuje klasický vzhled s moderním pohodlím. Tato kostkovaná košile s knoflíky je vyrobena z organické bavlny a má klasický střih a dvě náprsní kapsy.

Ať už vyrážíte na stezky nebo na brouzdání po ulicích, je to skvělá volba pro každodenní pohodlí. 

Zde je k dispozici v černé barvě ve flanelovém provedení.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské
Záruka: 2 roky
EAN: Zvolte variantu
Pohlaví: Pánské

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.