BUNDA QUIKSILVER LIZARD HEADS BLM0

Kód: 3613377583723 3613377583754 3613377583761 Zvolte variantu
Novinka
Neohodnoceno
Značka: Quiksilver
3 990 Kč 3 297,52 Kč bez DPH
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

BUNDA QUIKSILVER LIZARD HEADS BLM0

  • Vodotěsnost: Technologie 10K Quiksilver DryFlight® pro lepší vodotěsnost [10 000 mm/5 000 g]
  • Quiksilver DryFlight® DWR povlak bez PFC
  • Recyklovaná tkanina: Směs recyklovaného polyesteru a polyesteru
  • Podšívka: Podšívka ze síťoviny
  • Lepení švů na kritických místech
  • Pevná kapuce
  • Nastavitelná kapuce
  • 2 kapsy na ruce na zip
  • 2 náprsní kapsy na zip
  • Vnitřní síťovaná kapsa
  • Nastavitelné manžety
  • Nastavitelné dno Štítek Hypalon™
  • Reflexní logo na zadním středu krku
  • Reflexní nápis na zadní straně dole a vnitřní středová klopa
  • Složení: 53% Polyester, 47% Recyklovaný Polyester

Doplňkové parametry

Kategorie: Oblečení
Záruka: 2 roky
Bundy: Jarní/podzimní
Pohlaví: Pánské

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.