RUKAVICE QUIKSILVER TRAVIS RICE GRT KVJ0

Kód: 3613377583068
Akce
Neohodnoceno
Značka: Quiksilver
3 490 Kč –20 %
eqyhn03170 quiksilver,p kvj0 frt1
3 490 Kč –20 % 2 792 Kč 2 307,44 Kč bez DPH
Skladem
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

RUKAVICE QUIKSILVER TRAVIS RICE GRT KVJ0

  • Materiál: kozí kůže na dlani a hřbetu ruky

  • Směs recyklovaného nylonu a nylonu na manžetách

  • Vodoodpudivá kožená dlaň

  • Izolace: Izolace PrimaLoft® Silver [hmotnost výplně: 130 g]

  • Podšívka: Microfleece podšívka

  • Voděodolná vložka GORE-TEX®

  • Krátký střih

  • Nastavitelné popruhy na zápěstí

  • Samolepicí páska na manžetách pro uzavření

  • Vhodné pro ovládání dotykové obrazovky

  • Panel na palci pro otírání nosu a brýlí

  • Elastický popruh na ruku

     

Složení: 100% kůže

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Doplňky
Záruka: 2 roky
Pohlaví: Pánské

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.