KABÁT QUIKSILVER OVERCAST 3K PARKA KVJ0

Kód: 3616750171166 3616750171142 3616750171173 Zvolte variantu
Akce Novinka
Neohodnoceno
3 990 Kč –20 %
9dd83c9d901a21677acdee6b87ebc613
3 990 Kč –20 % 3 192 Kč 2 638,02 Kč bez DPH
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

KABÁT QUIKSILVER OVERCAST 3K PARKA KVJ0

  • Materiál: 65% bavlna, 35% nylon
  • Lepší hydroizolace
  • Vodotěsnost: odolná vodoodpudivá úprava bez obsahu PFC
  • Výrobek vyrobený ze 42 % recyklovaných polyesterových vláken
  • Celopropínací voděodolný zip 
  • Zvýšený límec
  • Zateplená kapuce s kožíškem uvnitř
  • Uvnitř náprsní kapsa na suchý zip
  • Dvě přední kapsy na zip
  • Nastavitelné manžety pomocí suchého zipu
  • Pevný spodní lem

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské
Záruka: 2 roky
EAN: Zvolte variantu

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.