FUNKČNÍ KALHOTY QUIKSILVER KEEP THE PACE

Kód: 3613379076940 3613379076933 3613379076926 3613379076957 Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: Quiksilver
2 590 Kč 2 140,50 Kč bez DPH
Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

FUNKČNÍ KALHOTY QUIKSILVER KEEP THE PACE

  • Ekologická tkanina: Recyklovaný polyester/elastan mřížkový žerzej střední hmotnosti [215 g/m2]

  • Druhá látka: Recyklované polyesterové plátno [75 g/m2]

  • Střih: sportovní střih

  • Pas: elastický pas

  • Zapínání: zapínání na šňůrku

  • Kapsy: boční kapsy

  • Bezpečná kapsa na telefon

  • Další vlastnosti: Vysoce viditelné rysy

  • Nastavitelný klínek s lemem na zip

  • Složení: [Hlavní tkanina] 90 % recyklovaný polyester, 10 % elastan

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Oblečení
Záruka: 2 roky
Kalhoty: Street, Tepláky
Pohlaví: Pánské

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.