RUKAVICE QUIKSILVER EQYHN03125 KVJ0

Kód: 3613374515840 3613374515857 Zvolte variantu
Akce
Neohodnoceno
Značka: Quiksilver
1 290 Kč –30 %
eqyhn03125 missionglove,p kvj0 frt1
1 290 Kč –30 % 903 Kč 746,28 Kč bez DPH
Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pánské rukavice Quiksilver Mission EQYHN03125. Voděodolné díky technologii DryFlight a teplo izolují díky technologii WarmFlight. Zajímavostí je, že jsou vyrobené z recyklovaného polyesteru, což zbavuje naši planetu zbytečných plastů, další výhodou je rychlé schnutí a s technologií Touchscreen, lze snadno ovládat dotykový displej. Pružné manžety na suchý zip a vnitřní fleece podšívka. 

Materiál: 54% Polyurethan 46% Recyklovaný Polyester 

Doplňkové parametry

Kategorie: Doplňky
Záruka: 2 roky
Pohlaví: Pánské

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.