Helma s brýlemi Quiksilver Game Pack EQBTL03001 GJZ3

Kód: 3613373681973
Akce
Neohodnoceno
Značka: Quiksilver
2 650 Kč –30 %
Helma s brýlemi Quiksilver Game Pack EQBTL03001 GJZ3
2 650 Kč –30 % 1 855 Kč 1 533,06 Kč bez DPH
Skladem
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Dětská helma s brýlemi Quiksilver Game Pack, helma má dvojitou konstrukci, vnitřní fleecovou podšívkou pro maximální pohodlí a teplo. Odnímatelné polstrované uši, bezpečnostní test (EN1077 B) a váží pouze 330g. Brýle mají dvojité sklo s průduchy proti zamlžení, čočku s dvojitým objektivem, vnitřní ergonomickou pěnu 10mm pro maximální pohodlí, pásek o šíři 40mm s dvěma posuvníky. 100% UV ochrana a certifikovaná ochrana očí EN 174.

Materiál: 100% plast

Koupil lze pouze takto jako set.

Doplňkové parametry

Kategorie: Doplňky
Záruka: 2 roky
Helmy: Snowboard, lyže
Pohlaví: Dětské

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.