HELMA QUIKSILVER FUSION EQYTL03035 KVJ9

Kód: 3613374510791 3613374510784 3613374510814 Zvolte variantu
Akce
Neohodnoceno
Značka: Quiksilver
2 190 Kč –20 %
Helma Quiksilver Fusion
2 190 Kč –20 % 1 752 Kč 1 447,93 Kč bez DPH
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pánská helma Quiksilver. Systěm In-Mold zajišťuje pevnost a pružnost. Absorpční vrstva je z ESP pěny. Uvnitř je příjemné fleecové polstrování na suchý zip. Stejně tak i brada a ušní chrániče. Snadno si také nastavíš obvod pomocí kolečka vzadu. Samozřejmostí jsou větrací otvory a zadní poutko na brýle. Helma je certifikovaná a splňuje evropské bezpečností normy CE-EN 1077:2007. 

Hmotnost: 350g 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Doplňky
Záruka: 2 roky
Helmy: Snowboard, lyže
Pohlaví: Pánské

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.