BUNDA QUIKSILVER MISSION YOUTH BSN0

Kód: 3613376373868 3613376373899 Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: Quiksilver
2 590 Kč 2 140,50 Kč bez DPH
Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

BUNDA QUIKSILVER MISSION YOUTH BSN0

Funkce

  •  Vodotěsnost: 10K technologie Quiksilver DryFlight® pro lepší vodotěsnost [10 000 mm / 5 000 g]

  • Recyklovaná tkanina: Recyklovaná polyesterová tkanina

  • Izolace: WarmFlight® Technology pro ultralehké a prodyšné teplo [hmotnost výplně: 120 g tělo, 80 g rukávy, 60 g kapuce]

  • Podšívka: Taftová podšívka a kartáčovaný trikot na límci

  • Lepení švů na kritických místech

  • Kapsy: Kapsa na zahřívání rukou

  • Kapsa na pas

  • Vnitřní síťovaná kapsa

  • Kapuce: Nastavitelná kapuce

  • Neodnímatelná kapuce

  • Sněžný pás

  • Další vlastnosti: Nastavitelné manžety

  • MATERIÁL: 100% polyester

Doplňkové parametry

Kategorie: Oblečení
Záruka: 2 roky
Bundy: Zimní - lyže, snowboard
Pohlaví: Dětské

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Quiksilver je původem australská značka sportovního oblečení se zaměřením zejména na surf, windsurfing, skate, snowboard a další ,,boardové“ sporty, v současné době nabízí sortiment i pro módní nadšence, milovníky hor a moře - jak značí jejich logo (vlna a hory).

Firma byla založena v roce 1969 dvěma společníky: Alanem Greenem a Johnem Law ve městě Torquay v australském státě Victoria, nyní je sídlo společnosti v Huntington Beach v Kalifornii. Od svého počátku klade Quiksilver důraz na funkci, vzhled, umění a módu. Kromě značky Quiksilver nabízí také značku Roxy, která je určena pro ženy a značku DC shoes, kterou Quiksilver převzal v roce 2004.

Společnost Quiksilver se také aktivně angažuje v charitativních aktivitách, a to jak na místní, tak i celosvětové úrovni, uznává koncept společenské odpovědnosti a dobročinnosti. Nadace Quiksilver je nezisková organizace, která se snaží podporovat a zlepšovat kvalitu života na celém světě, a to tím, že podporuje projekty v oblasti životního prostředí, vzdělávání, zdraví a mládeže.

Značka se stala uznávanou v prvotřídním životním stylu mladých lidí a nyní má své pobočky na všech světadílech.